martes, 25 de noviembre de 2008

í la música?

Ni idea de composar, tampoc conec l'estructura musical, ni recordo les nocions elementals de classe: l'escala, l'escriptura de les corxees, el laberint del pentagrama...

"you have the beat" em va dir un noi americà, en el meu primer viatge a NY. I si, el tinc. En ballar sento que la música em transporta; en escoltar les melodies, que m'arriben fins l'essència; en recordar un moment, que les lletres d'alguna cançó arriben sense que ningú les hagi cridat.

Avui he après a gaudir conscientment d'aquest plaer, a no pensar que no em puc morir sense abans aprendre a tocar el piano (que ho faré, segur... però quan sigui el moment), a amarar-me, més, si és possible, d'aquest món meravellós que arriba a amainar les feres i a curar les vides ferides. Avui he navegat en les melodies que em va gravar un bon amic, en Roca, cantades per les millors: la Franklin, la Krall, la Vaughan,...

Gràcies i petons Univers!

1 comentario:

Piama dijo...

invito a la primera escala!! després d'un bon peix al forn..hace?