martes, 16 de diciembre de 2008

quina feinada!

avui han passat tantes coses que tinc feina a discernir sobre quina voldria escriure, així que, segurament, escriuré sobre més d'una :)

... he anat a dinar amb la Marta. La Marta no és gaire propera a mi, és amiga d'una amiga. Ha decidit menjar a la carta i la seva nota doblava la meva. La seva targeta no li funcionava a l'hora de pagar. He pagat jo. Avui he après a conèixer-me una mica més, a intuir que "aquesta tarda t'ho porto" era una frase feta, no una realitat.

...he trucat en Toni. No el veig des de l'estiu. He après que es pot compartir un record, ... que s'assembla la sensació que tots dos guardem dels moments viscuts :)

... he arribat a casa, ha trucat la Paqui: els nòrdics, en un estudi, avalen la seva tesi de què les comèdies romàntiques no ajuden a les relacions terrenals; he après a templar la meva idealització però segueixo pensant que per a mi, o un "príncep", o ningú.

... ha trucat en Jaime, feia molt que no parlàvem, m'ha agradat que vencés el seu cuc (truco o no truco); hem tingut una conversa maca. he après el valor que té el saber per a quines persones s'aposta.

Petons Univers!

No hay comentarios: