lunes, 15 de diciembre de 2008

comprar o no comprar...

els qui em coneixeu sabeu que em pirren les sabates (els qui no tant, ara ja no tinc cap secret per a vosaltres) :)

avui he vist unes sabates ideals per a Cap d'Any, de color visó, de marca Celine, de taló considerable, marcades a 375€... les de "sex&the city" s'hi haguéssin tirat de cap, jo gairebé (em feien un bon descompte)...

amb el temps verbal que he utilitzat (un passat) ja us podeu imaginar que he triat NO comprar-les. Avui he après que he estat feliç també amb aquesta decisió, que les compres ja no omplen un buit que de vegades sentim,... i de sabates per la festa del 31 ja en trobarem unes o altres,.. de fet, em semblava una irresposabilitat pagar tants diners -tot i el 30% OFF-

Petons Univers!

1 comentario:

eduard dijo...

saps ?, amb el temps he aprés que tinc molt més del que realment necesito... i a més soc ric, molt ric