martes, 2 de diciembre de 2008

qui no escolta...

... no es mereix cap energia dedicada. Estic parlant d'un tema de feina que em té la mar d'entretinguda,... ja sabeu...

... doncs resulta que ja fa dies que intento amb tota la bona fe que em caracteritza (burra!, penso de vegades), que les coses s'adrecin, al final les meves propostes cap a un -diguem-li partner- li van a favor,... però tenen un problemet: venen de mi, no surten d'ell,... se les pren com si fóssin un atemptat de super-control,...

avui he après que he de deixar-lo estimbar, que qui no vol escoltar mai trobarà la melodia que li interpreten, que per a mi és un desgast no nomès sobrehumà, sinó bord. ... i amb el meu millor somriure, sense anticipar-li què penso fer, ni on anirà a parar (encara s'ho prendria com una amenaça!),... em costa no intentar (com en el darrer any i mig) convènce'l, áquest és el deure que m'he posat: poder deixar-lo estar!

Petons Univers!

2 comentarios:

Unknown dijo...

Hi ha qui no escolta, i qui escolta a qui no hauria d'escoltar. Fa poc m'he trobat amb un cas a la feina d'una persona amb qui em podria entendre perfectament, però que abans d'escoltar-me a mi n'escolta a una altra, li fa cas, i se'n va tot en orris...
Ai! això de SABER escoltar!

nuria dijo...

Una pregunta: tu,... l'escoltes a aquesta persona?