miércoles, 7 de enero de 2009

qui dia passa...

... any empeny!

S'han acabat les festes. Estic recuperada. Sembla que l'ordre natural s'ha reestablert. Els projectes caminen. El món s'ha posat de nou en marxa, m'ho miro i m'agrada.

Avui he après a encaixar el premi a la paciència, ...que he hagut de tenir aquests dies en que malalta i maldestre, veia passar les hores sense poder tatxar res de la llista de "pendents per fer a les vacances" que tots tenim.

Estic de bon humor tot i ser el primer dia de feina d'unes vacances de 15, han començat a pintar a casa (tota la casa!!) i no estic estressada ni acovardida pel què serà en els propers dies, tenia ganes d'escriure en aquest espai, em sento mereixedora dels regals de reis que ha proposat la Piama per als qui estem en el seu cercle més immediat, sembla ser que el meu destí de vacances d'estiu està tancat,... Gràcies Món per haver-te posat, poquet a poquet, a girar de nou.

Petons Univers!

No hay comentarios: