jueves, 29 de enero de 2009

i em petava de riure...

... encara ric en recordar-ho,... sabeu allò de no poder parar?

doncs res, una tonteria, ... fa una estona estava escrivint al facebook i un amic m'estava invitant al xat; la diversió és que ells (els que estan "enxufats" a la teva xarxa) veuen el què estas fent,.... i amb això no hi comptes, a més era un procés que jo no coneixia -el que estava fent-, i és clar, l'altre s'ha cebat en els comentaris : deixa ja de ..... que fins i tot em mareges a mi!!!
... i a mi m'ha agafat la fluixera de riure, perquè no hi comptava que l'altre m'estigués veient!

i encara ric, i me n'alegro d'aquesta oportunitat d'eixamplar els pulmons!

avui he après una cosa evident: la xarxa és menys discreta del què ens sembla,... fem com els nens petits (ens tapem els ulls i sembla que estiguem amagats),... doncs no: encara que estiguem sols davant l'ordinador, ens veuen!!! jajjajaj

Petons Univers!

No hay comentarios: