martes, 27 de enero de 2009

les formes i els fons...

el fer tot sovint el tinc masculí, no és innat, estic segura que és adquirit.

vaig quedar amb un home guapo per fer un cafè però no vaig tenir la forma femenina a mà per instar-lo a demanar-me una cita, ho vaig fer com si fos una reunió de feina, un ítem més a la meva agenda.

avui he après (bé, de fet va ser ahir) que vull posar atenció a les meves formes, ...tot i que el meu fons cada vegada és més complet -i la meva mirada ho trascendeix als congèneres-, vull recuperar "la cadera"; no tant perquè és el tòpic o el que el guapo de torn espera de nosaltres, sinó perquè aquesta forma femenina és més estètica, més pilla, més atractiva.

Petons Univers!

1 comentario:

Piama dijo...

hahahahahaha

que bona ets!

d'acord en tot, però segueix deixant que els angelets et mirin encuriosits, és més encantador! i ets més tu.
un petó