jueves, 2 de abril de 2009

ballar, ballar, ballar

... és una expressió que utilitzo tot sovint: s'ha de ballar amb la música que toquen...

avui, però, després d'un llarg dia, he gaudit d'un d'aquells moments tan màgics (ho són tant que no se si són d'aquest món), he posat l'ipod -ara ple de cançons que em vaig entretenir a posar-hi l'altre dia- i, recent arribada de l'AVE, sense treva, m'he posat a saltar a la cuina com si fos el darrer ball.

avui he après a agrair i a gaudir d'aquest plaer que en la forma humana que tenim, ens ha estat regalat: el ball,... diumenge passat, a la sala Apolo, ja vaig tenir aquesta sensació,... vaig escriure a l'atràpalo per dir-los que el repertori de la BJO va ser d'allò més genial,... i ho va ser, però les ganes de ballar i d'amarar-me de música eren el gran motor.

gràcies vida!
petons Univers!

No hay comentarios: