jueves, 9 de abril de 2009

l'opció

m 'ha impactat un video que he vist ara mateix: http://www.europafilmtreasures.es/FT/245/sobre-la-pelicula-barcelona_en_tranvia

m'ha agradat veure d'on venim, que diu força de qui som,... al video no hi ha espai pels sòmines, tothom és molt vivaç, ... em pregunto quin dia de la setmana devia ser... quina vida els va tocar?; aquesta era la Barcelona de la meva àvia,... què van haver de triar? o potser aleshores no tenien tanta possibilitat d'escollir...

avui he après que tot i la llibertat que proporciona la possibilitat d'elecció, a mi, en determinades coses, no m'agrada triar,... sempre comporta una renúncia,... em costa optar; ...potser, però, no cal fer cap tria sinó simplement deixar que el temps faci la seva...

Petons Univers!

No hay comentarios: