domingo, 8 de febrero de 2009

es diu Joan

... i, dins del meu experiment del site de conèixer-gent-en-la-mateixa-situació-que-un-mateix, que va ser recomanat per un Antoni, que assegurava fermament que s'hi podia conèixer gent interessant, és la primera persona que val la pena...

el primer noi, un afectat d'estatus (em va haver d'ensenyar el Porsche)
el segon, un afectat de sí mateix, que no entenia perquè es trobava a l'atur,...
el tercer, efecte cohet, una primera cita molt xula i no se n'ha sabut res més,...
el quart, un metge, afectat del cap, Déu meu en quines mans ens trobem!

... no ho havia vist així fins avui, que ho he mirat en perspectiva, de fet, no és que siguin millors o pitjors, són humans, suposo :)

avui he après que m'agrada que en Joan em truqui, que em sento bé compartint-hi què ha passat durant el dia, que no es demana res més de la conversa que això: que sigui una conversa simpàtica amb algú afí. ... potser si que per estadística hi acabem trobant alguna persona interessant a l'internet...

Petons Univers!

No hay comentarios: