martes, 1 de junio de 2010

el patito feo

i serà la tercera entrada en el mateix sentit,... estic en un bucle! :)
...com que l'aneguet lleig em sembla una frase desafortunada de tan malsonant, m'he permès la llicència d'un títol en castellà.

... elles són guapes i riques, m'he fet d'un club -amb ànim d'airejar els pulmons i cremar calories- en el què tot sovint em sento, diguem-ne, poc cigne i molt ànec... perquè, a més, saben jugar i no tenen celulitis (que deu escriure's, ara hi caic, amb ela geminada,... només li faltava això a la pobra paraula!). Avui he après dues lliçons: una d'humilitat i l'altra de paciència.

...espero tenir-ne prou amb mi mateixa per no exigir-me més del que el procés d'aprenentatge em permeti, i que, mentre estant, em pugui estar de molestar les mestres que ja van més endavant, en molts sentits, que jo...

Univers: gràcies i petons!

1 comentario:

jordi Casamajor dijo...

Mira Anec...
M'entre em fotu la carmanyola que ni tan sols escalfo desprès de tornar de Barcelona de buscar una mercadería tot plovent, he vist les cafeteríes del eixample plenas de Chulangas encorbatats i Princeses de Wall Street amb uns talons del 15e tot dinan amb pà de sesam re-escalfat una amanida de "Crudities de la meson de la patrie" i una Zero per fer-ho baixar. I també em penso que soc un Anec, més et dic podría sentir-me un Anec Laqueao del "cabreao" que estic.
Així que de Anec a Anec ara que si jo dic "Cua" tu ja saps que vol dir voldria que deixesis la teva lliçó de humilitat i també la de paciencia per coses més importants, que ni han i moltes.
Coneguen els aconteixaments, crec que ets injusta i massa personalista. Primer perqué a partir dels 40 totes teniu cel.lulitis, segón perqué no pots possar-te limits al teu aprenentatge (aixó es diu amagar el cap sota l'ala i els Anecs no ho fem). 3er. No pots ni tens eines per jutjar a les "mestres". Jutjar es de inmadurs i tu no ho ets.
No em vull extendre més, dons ja he acabat la carmanyola i toca cigarreta a la terrasseta. Però m'agradaria tant que no pensesis com el patito feo. Més que tot per que ja saps com acaba el "cuentu", VALENNSSS SIGNE BLANC!!!.
Pp i un al univers.