jueves, 28 de mayo de 2009

avui reemprenc

he estat molts dies pensant que havia après coses, que n'estava aprenent i que ja havia trobat el "modus operandi"... fins que vaig caure de la moto i el somni-il·lusió es va esvair.

Avui he après a apreciar la humilitat que em recorda de forma contínua aquest braç trencat, a agrair que m'acosti en les relacions amb els meus (ara de totes totes els necessito) i a aixecar-me -com d'altres vegades- com si no hagués passat res.

No obstant, encara no he après a identificar on és l'altre camí,... algú m'ho explica?

petons Univers!

2 comentarios:

eduard dijo...

l'altre camí ?... està davant teu, com tantes coses en la vida, es descubreixen en el seu moment i cal estar preparat per veure-les

... qui et podia explicar la maternitat fins al moment de ser mare ?... ningú... havies de fer el camí i veure-ho i sentir-ho per tu mateixa

... l'altre camí el veuràs tu sola, ningú te'l pot ensenyar, tú el veuràs, encara que hagi de ser amb llàgrimes als ulls o amb una rialla espeterrant

nuria dijo...

Eduard, ... que n'arribes a ser de ferm!